24 / 2

Är hemma hos Linda, maha. Som vanligt :) Höhö. Sov här inatt. Orkar inte sova hemma när jag är ledig, får ju som sagt ingen vila där...
Idag vare meningen att jag skulle träffa Niklas i Nacka Forum. Men han verkar inte orka idag, tråkigt :( Men hoppas att vi kan träffas i morrn ist, för jag vill verkligen träffa honom.. Men killar är ju som dom är ;)
Sen äre annan grej som stör mig. Och det är att Linda åker hem till Degerfors i morrn, och lämnar mig själv en hel vecka :( Och sen kanske hon åker till Tunisien en vecka på fredag. Buhu, orättvist.

Jaha... Nu vet jag inte alls vad jag ska göra idag haha. Fan. Får la hålla  Linda selle, och sen ska jag jobba några timmar ikväll.
Kollade nyss mitt konto, no cash. Fuck, hatart. Så då kan man ju inte hitta på något roligt heller. Men får lön på fredag hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0