27 / 2

Igår somnade jag innan klockan 12. Undrar hur många gåner det har hänt dom senaste åren, och på en fredag dessutom. Var iaf skönt. Vaknade vid halv 1, höhö.
Idag är jag själv hemma i huset tills ikväll nån gång. Bara jag och Svennis hemma. Lite läskigt. Dom som har varit här och sett hur jag bor vet varför.
Så snart tänkte jag åka till långan och gå några varv med Svenniebennie. Känner att jag behöver komma ut lite.
Fast va fan äre med vädret ? 3 plus och dimma över allt, blött och jävligt... Klart att det är skönt med plusgrader men inte redan ! Det kommer börja smälta, men sen kommer det bli kallt igen, och då kommer allt frysa och så blire glashalt överallt.

Nej nu ska jag ta på mig kläder så jag inte bli blöt. Tror det får bli gummistövlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0