Arkivet.

Sitter här i soffan och väntar på att A och O ska komma hem. Så jag tänkte att jag skulle läsa lite gamla inlägg från när jag började blogga..
Fan va jag festa mycket asså haha. Varenda helg nästan. Och ofta både fredag och lördag. Att man orka. Nu när jag är ute två dagar i rad (vilket händer ytterst sällan nu för tiden) så är jag helt död flera dagar efteråt.
Sen kom jag till den jobbiga delen i bloggandet. Tiden efter den 19 januari 2008. Jag tror inte att jag har insett hur mycket det påverkade mitt liv just då. Jag var sjukt deprimerad. Asså seriöst, jag behövde professionell hjälp. Tror jag var i skolan 1-2 dagar i veckan under 2 månades tid ungefär. Att jag ens klarade av skolan med tanke på hur jag mådde. Jag förstår inte hur Pillan kunde klara av allt det där. Det va ju hon om nån som skulle må dåligt. Känner mig som en så svag människa när jag tänker på det.
Och jag vet själv att jag tjatar mycket om den där händelsen ibland, men ja haha. Jag mår dåligt över det, och kommer alltid att göra. OCH tro mig, det är mycket störande. Skulle helst bara vilja sluta prata om de, men det går inte. För det finns där inne i mitt huvud hela tiden, och gnager sönder min näthinna med hemska minnesbiler...

Nej, nu ska jag hålla käften. Ville bara skriva av mig lite. Och det va inte bara det där jag hitta i arkivet, hitta också många roliga minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0