Blond ?

Har tillbringat kvällen med A framför TVn. Otroligt trevligt. Spenderar även denna natt i Ws säng. Kan inte vara nere i källaren som sagt. Men imorrn får jag återse mitt rum och mina kläder ! Haha.
Imorrn blire lite jobb under dagen. Sen vid 3-tiden så äre dinosaurie-konsert på förskolan. L och E ska sjunga med sina förskolekompisar :) Ska bli så himla kul att se ! Efter det, sen på kvällen, så äre barnvakt som gäller. Hoppas på att Linda kommer över och gör mig sällskap. Hörde henne säga något om fruktsallad och det låter ju inte helt fel ;$

Vill så gärna göra något med mitt hår, så satt och kollade på lite bilder. Hitta några när jag va blond...

Va tycks ?
Något jag funderar på att bli igen kanske..? Dock lite snyggare blond :)
GAAH ! Beslutsångest haha. Hur jag än gör så kommer jag ångra mig. Blir jag blond kommer jag tycka att jag har förstört mitt hår för alltid och blabla, men fortsätter jag bara att färga utväxten på mitt mörkbruna hår kommer jag tycka att jag är tråkig som aldrig gör något...
Men jag måste säga att jag passar sjukt bra (och förmodligen bäst) i mörkt hår. Är sjukt snygg i de ;)

Well, sängen nu. Blir nog en film också kanske.
BTW !! Hur låter Green Day den 5e juni på Ullevi i sommar ?! Biljetterna släpps på måndag ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0