Dagen D.

Ikväll smäller det. Då ska jag och Elin, och KANSKE Anna, se Joakim Thåström. Jag är sjukt taggad och vet att han kommer va bäst :) ♥ Hoppas på att detta blir den bästa konserten som han gjort ;) Hihi.

Har nyss ätit lite lunch, efter att ha varit på Nacka Forum med Linda och E. Blev bla lite alkohol... Tills i morrn kväll, då jag och Linda ska shaka asset av alla inne på The Bridge !

Igår så satt vi hemma hos Linda. Benne hade lagat SUPERgod tomatsoppa med mozarella :) Så jäkla gött ! Sen drack vi lite vin och bara satt och prata. Mycket trevligt. Sen så fick Benne nått ryck att Anna skulle komma hit. Så vi ringde Anna och sa att Benne betalat hennes bille hit. Så nu sär Anna påväg hit, wie :D

Nej fuckers, nu ska jag hoppa in i duschen. Later !


Jag och Elin, när vi är som snyggast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0