Den sista februari.

Råkade sova lite för länge idag, halv 2.. opps !
Jobbat lite idag. Gick till parken med W och E, även Svennis vad med. Det va blött haha. Nä men det va kul. Dom åkte bob, eller ja, här heter det snowracer ? Fattar inte, jag säger bob :) Så vi åkte massa och hade kul tills det va dags att gå hem och börja med maten.
Imorrn är jag ledig. Då ska jag åka till Nacka Forum en sväng tänkte jag. Orkar inte ligga hemma och sova längre. Men på tisdsag händer det grejer ! Då ska jag och W till badhuset :) Han har lov denna vecka. Så det ska bli så himla kul. Älskar att bada, och det brukar W också göra. Iaf när vi gör det :)

Well, nu ska jag fortsätta att cama med frugan min !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0