Down.

Känner att uppdateringen kommer bli lite sämre ett tag framöver nu kanske. För jag känner mig inte helt okej... Inte så att jag är sjuk, utan att jag mår kasst bara.
Men kan ju iaf berätta om min dag.
Började dagen med en långprommenad med Linda och dogsen. Otroligt skönt :) Så himla glad att jag och Linda kommer så bra överens ♥. Sedan bjöd jag Linda på god frukost hemma hos mig. Efter det vara bara att börja städa och sen göra sig iordning för att åka till Sickla och luncha med Anna och Emilia. Superkul att träffa dom. Så vi satt och snacka och käka god mat :)

Nu ikväll har jag jobbar lite. Fick även reda på att måste jag in på mitt rum så måste jag gå ute vägen... Kul ? Inte direkt va. Så jag sover i Ws säng inatt och hos Linda i morgon. Sen får vi se hur det blir resten av helgen. Förhoppningvis så kan jag sova nere hos mg och värsta fall inte. Men men, jag överlever, får vi hoppas...

Nu ska jag lägga mig och kolla på film och sedan sova. Kanske gråta en skvätt me. Kände för att gråta lite. Oj haha, hej emo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0