Du är mitt ljus älskling.

Har slutat jobba för idag, ungefär vid halv 10. Jag och Linda tog en snabb prommis med Svennis runt kvarteret och sen kom A hem.
Nu sitter jag hemma hos Linda i hennes säng. Ska tillbringa natten här :) Mysigt. Väntar på att Linda ska duscha klart så vi kan krypa ner under täckena och slå på en film. Ondskan blir det idag. Riktigt bra film, så det ska bli trevligt :)

Imorrn så blir det en prommenad på morgonen med Linda och the dogs.
Efter det tänkte jag höra med Linda om hon vill komma över på en god frukost :) Hihi. Sen lite städ osv. Men ska även klämma in en lunch med Anna och Emilia som är i Nacka. NICE ! Saknar Anna så, så det längtar jag efter.

Well, god natt alla. Sov så gött. Och Degerfors, vi ses om ca 4 veckor.

Kommentarer
Postat av: Anna

saknar dig också lina! och det var jätte roligt att träffa dig!! Du vet att det bara är du ringer om du inte mår bra.. <3<3

Vi får göra något kul när du kommer hem!!

ta hand om dig bruden och tack för att du är en sån bra vän !!<3

2010-02-19 @ 11:40:31
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0