Ett inlägg.

Jaopp. Sitter här i soffan och kollar på hockey. Vitryssland - Sverige. Sverige leder med 0 - 2. :) Känns bra.
Har varit ute och gått med Svennis. Det va iskallt. Blåste som fasen och snöade gjorde det med. Usch.. :( Och mer ska det komma. Asså har inget emot snön som redan ligger på marken. Och det är ju skapligt mycke ju, så vill inte ha mer nu tack.
Pojkarna sover. Och konserten va helt underbart :) Så sjukt söta när dom står där och sjunger :D Är så kul att jag får va med och kolla på sånt. det betyder !

Imorrn ska sova länge har jag bestämt mig för. Och sedan ska jag städa mitt rum. Det behövs ! Efter allt damm som blivit efter byggarbetarna denna vecka. OCH, inatt får jag sova i min egna säng ! :) Wihuu ! Annars tror jag det blir en lugn dag imorrn. Melodofestivalen på kvällen blir det iaf, och kanske lite lördagsmys..?

Ojoj, är jätte trött nu. Och så kolla jag på klockan och såg att den bara är 10... Jobbigt. Känns som om den är 12 typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0