I know you like me...

Har nyss tagit en lång och skön dusch. Var välbehövligt. Inte för att jag lukta svett utan för att piggna till haha !
På nått sett så hatar jag att sova så här länge som jag gjort idag. Man blir seg hela dagen och allt känns ruttet. Men om man sover 10-12 timmar på en natt så behöver man antagligen de.

Jag vill gå på bio. Jag vill se Avatar och så vill jag se Wolfman, med Benicio del Torro. GAAH ! Sjukt sexig man. Hade premiär för några dar sedan bara. Men det är så jäkla dyrt med bio bara :( Vilket suger. Sänk bio priserna så kanske folk slutar ladda ner lika mycket. Jag skulle iaf gå på bio oftare då.

Pratade med min fina vän Pernilla igår på msn. I miss her alot ! :( Hoppas på att hon kan tjäna mycket pengat nu när hon är i Norge, så hon kan komma hit och hälsa på mig. Vore trevligt.

Ahopp, händer nu då ? Har jätte tråkigt. Skulle lätt kunna lägga mig och sova, men det kommer inte ens på fråga ! ICKE. Är sjukt sugen på en kanada special från MZ. Åh Degefors, varför finns dom godaste pizzorna i världen just där ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0