Jag är coolare än dig.

Nu har jag stöke klart, eller strukit som det så fint heter.

Måste berätta om igår. En så himla fin dag. Strålande sol och 22 minus grader. Haha ! Så jag och Linda bestämde oss för att gå ut med hundarna efter jag lämnat the kids på dagis. Vi gör äver till Linda för att hämta hennes dog, och jag drar mig så in i helvete i trappen. Fyfan ! Så jag är så jävla om så ni vet inte. Till och med idag, dagen efter liksom. Sjukt ont i röven har jag. Sen bjöd jag över Linda på en suuuuper god frukost/lunch :)

Ni ser att jag har snö på mössan.. Det är från att jag låg i Lindas trapp och grät en skvätt för att jag tyckte synd om mig själv efter att jag hade ramlat.

Måste också säga att jag är sjukt nöjd med mitt hår :D Men jag får ingen bra bild på det tyvärr.. Men imorrn ska ja till Nacka Forum och träffa Niklas och då måste jag göra mig snygg, så då kanske jag får en bra bild ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0