Jag vet att du vill ha mig.

Lååååång dag. Är van att sova mitt på dagen, men idag satt jag hemma hos Linda. Hoppas detta gör att jag kan somna någolunda tidigt ikväll :)
Linda och jag va ute på en lång prommis med hundarna förut, skönt som fan :) Och nu är jag klar med min piller, ÄNNU skönare :D

Tomorrow blir att jobba som vanligt, plus nån timme på förskolan. M frågade om jag kunde komma dit för att diska. Sure ! Diska i en timme, och få gött betalt, aldrig fel :D

Den 17 april blir det kryssning med Linda, Meta och mor ! :) GAAAH, så jävla kul :D Längtar som fan !
Nått mer jag längtar efter är ju såklart fredag, hihi ;$ Thå in my

Ska börsta tänderna nu och lägga mig och kölla film, nice. Sleep well !


Hej mongolid.


Kommentarer
Postat av: erica

2010-02-03 @ 11:13:06
URL: http://
Postat av: erica

Hej söt mongolid.

2010-02-03 @ 11:13:44
URL: http://ericalarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0