Jöbbar.

Sitter och är barnvakt. Är dock bara skit på TV... Känns som fredag idag, konstigt.
Imorrn ska jag jobba länge. Först vanlig dag, fast A kommer inte hem på kvällen, utan jag kommer jobba hela eftermiddan + kvällen. Så jag och pojkarna ska ha lite fredagsmys tror jag :)
Ska oxå åka till Sickla imorrn igen och kolla in ett par nya vinterskor, då jag va så HIMLA SMART och lämnade kvar dom i Degerfors. Så mamma har lovat att bidra lite ;$

Just nu är jag sjukt sugen på kinamat, GAAH ! Fatta gött med friterad kyckling med ris och jordnötssås ? Mumma :D Undra om dom har nån kinarestautrang i Sickla ? Måste kolla upp de...

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, habba habba, fasen vad gött med kinamat ! :D

2010-02-12 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0