Late night.

Nu har jag jobbar färdgit för denna vecka. A och O kom hem vid kvart över 2 typ.
Under kvällen så har Linda och Anna varit hemma hos mig. Så efter jag lagt barnen så beställde vi pizza och käka de framför melodifestivlen :) Trevligt må jag säga. Men Linda gav upp vid halv 12 och gick hem och la sig. Vi accepterade hennes svek och lät henne gå. Anna stannade kvar dock :)
Så nu sitter jag och Anna hemma hos Linda och lanar. Som vi alltid gör. Jag ville inte sova själv så jag följde med till dom :) Linda sover, men hon är med oss i drömmarna ;)

Imorrn vette fan vare blir. Sova länge antar jag..? Men annars bara slöa runt och vänta på måndag så man kan börja jobba igen haha.

Well, Anna och jag ska la också sova snart antar jag. Avslutar med en fin bild på Linda och mig från föra helgen när vi va på The Bridge. Där vi för övrigt hade skiiiit kuuuul ! :D Shaka assseeeet av alla ska ni veta.

Jag gillar den här bilden. Och så ser det ut som mina bröst är större än vad dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0