Lyssna min älskade hör...

Lalala kass uppdatering. Men jag har haft fullt med att sova och umgås med Linda.

Well, i morrn kommer Elin hit. Thåström står på schemat ! ♥ Kommer bli en otrolig kväll, det vet jag :)
Sen så kommer Anna i morrn, ska bli trevligt. Och på lördag blir det utgång med världens bästa Linda :D GAAH ! Vi ska ha sjukt roligt, som vanligt ;) Så imorgon måste jag åka till systemet och köpa ut till Linda, shh ! Haha ! ;)

Just nu har jag en känsla i kroppen som säger att jag vill vara kär. Det är så underbart. Eller ja... Aldrig när jag bli det, för mina känslor blir aldrig besvarade. Men iaf, så mysigt att ha någon nära. FAAN, jag behöver närhet ! Haha ;P

Nu ska jag och Linda kolla film och sedan söva, måste ju ladda för i morrn !


Kärlek på hög nivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0