Ny design !

YES, ny design ! Gjord av mina kära vän Sandra. Är sjukt nöjd ! Vad tycker ni ?

Har ju som sagt varit i Sickla idag. Hittade mina skor, och bara de också, inget annat. Bra jobbat Lina !

Nya kläderna. Inte byxorna dock.
Linne - Vero Moda
Topp - Vero Moda
Kofta - Gina Tricot
Jeans leggings - Vero Moda
Skor (dom nya) - Skopunkten
Haha mycke Vero Moda känner jag ;)

Sen har jag ju varit barnvakt. Blev en tidig kväll. Men Anna och Linda kom över en stund. Elr ja, dom gick precis faktsikt ;) Haha !

Måste berätta en trevlig sak. Om ungefär 3 veckor så kanske Niklas kommer hit. Niklas är en kille som jag haft kontakt med sen jag va... Hmm, 14 typ. Åhh, hoppas han kommer hit. Skulle va så sjukt kul att få träffa han ! :)

Well, kommer inte på så mycke mer att berätta. Blir mer imorrn. Good Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0