Ooops !

Hoppsan ! Kass uppdatering.
Well. Kan inte släppa Thåströms spelning på Annexet. Kan vara det bästa jag har sett nånsin. Helt sjukt bra. Han är verkligen det bästa jag vet ! ♥ Så nu hoppas jag bara på att han kommer till Putte i sommar, snälla !

I helgen blire jobb. Och lite sömn oxå hoppas jag på. Får inte så mycke sömn här längre. Dom håller på att renovera alla badrummen. Även det i källaren där jag bor. Så från 07.20 till ca 16-17 måndag-fredag i en månad har dom hållt på nu. Och det är ungefär 2-3 månader kvar :( GAAH ! Dom låter som fan alltså.

Såhär ser det ut just nu nere hos mig. Mindre kul...

Bara att hoppas på att det blir snyggt som fan sen ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på Westlife. Fråga inte varför, haha ! Fick bara för mig att lyssna lite på dom. Jag var ett stort Westlife-fan när jag va liten :) Dom va dyngbra då tyckte jag. Va till och med och såg dom i Globen, med pappa, HAHA ! Stackars han.
Jag väntar också på att brödet som jag har bakat ska bli klart :) Det står i ungnen nu. A brukar baka det, men nu var det min tur, så jag lär mig. Så himla gott verkligen :)

Update: Brödet va supergött :D MUMMA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0