Please, get out of my head.

Filmkväll med Lina. Mig själv alltså. Det är Wallander som går på TV. Ola Rapace in my ♥.
Nä men så att... Har suttit och kollat på massa gamla bilder mig själv haha. Har en hel mapp som heter Jag. :) I love my self !

Jag hoppas till Gud att det syns att jag har blivit äldre haha !
Så himla kul att kolla på gamla bilder. Jag och Anna gjorde de inatt. Man skrattar ihjäl sig ibland asså.

Imorrn blir jobb, även på förskolan några timmar. En lugn vecka ser det ut att bli, iaf för tillfället. Kan ju alltid hoppas att något superkul tycker upp. Chansen är dock ganska liten...
Fast jo ! Anna kommer hit på onsadag :D Hon ska på nån mode mässa med Emilia, men vi skulle klämma in en lunch iaf :) Ska bli kul som attan !

Nu ska jag fortrsätta att kolla på Wallander.
Btw, när jag kom hem hit till mig förut, så låg det en ask med chocklad vid källartrappen. På lappen stod det "Lina, Happy Valentines Day ! Tack för att du hjälper oss så mycket. ♥" Det var ifrån familjen här. Nära att en tår föll faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0