12 januari.

Tisdag idag. Har jobbat på som vanligt. Imorgon blir det också jobb. Ska även stryka 276643 st skjortor som ligger och väntar på mig, gaah ! Sen på kvällen så ska jag, Linda och hennes familj till Andys lekland :) E, lilltjejen som Linda tar hand om, fyller 2 år :) Så det ska bli himla kul.

Har nyss varit ute och gått med Linda och hundarna, skönt som tusan. Sen när jag kom hem så stod denna vid källartrappen:

O hade bakat en kaka, och så la dom undan en bit till mig. Hur gulligt är det inte ?! :)
Så nu ska jag avnjuta denna kaka med ett glas kall mjölk :D

Kommentarer
Postat av: erica

hade dom ställt det vid din dörr där ? :) Gulligt :)

2010-01-12 @ 23:28:49
URL: http://ericalarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0