15 januari. / Fredag.

Morrn morrn.

Själv har jag varit uppe sedan 07.20, har ju jobbat. Om nån timme ska jag och Linda åka till Nacka Forum en sväng och kolla runt lite :) Är sjukt trött dock, skulle kunna lägga mig och sova några timmar ist, men icke ! Sova kan jag göra imorgon.

I onsdags va jag, Linda och hennes familj på Andys och hade kalas för E som fyllde 2 :) Så jäkla go tjej verkligen ! Kan ju börja med att hela den dagen va rutten, både för mig och Linda. Allt bara gick åt pipan hela dan. Bråkiga barn, galen hund, rutten bil osv. Ja listan kan göras lång. Men jag och Linda gjorde kvällen till en toppen kväll. Vi satt och prata hur länge som helst om allt och inget, gammalt och nytt ! Så himla behövligt verkligen :) Sen behöver vi inte gå in på resten ;)

Nästa fredag fyller L 6 år. Undra vad jag ska köpa till han ? Hmm... Ska nog passa på att kolla lite idag när jag ändå är i Nacka Forum.

Igår fick jag nån slags uppenbarelse att jag blir 21 i år. Helt galet. Känner mig gammal som fan :( Inge kul alls. Och stackars Elin som fyller 21 på måndag :S Fan va alla fyller år hela tiden btw.

Saknar mina vänner som fan just nu... Hoppas på att jag kan komma hem sista helgen i januari :) Annars blire i förens i slutet på februari.
Nu ska jag slå på lite Thåström och börja göra mig iordning :)
BTW, jag och Elin ska se Thåström på Annexet den 5 februari :D Längtar sönder ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0