19 januari, dagen jag vill glömma.

Idag är dagen som alltid kommer vara överstruken i min kalender. Kanske låter hur löjligt som helst, men den händelsen, för exakt 2 år sedan, kommer jag aldrig och glömma, och det har påverkat mitt liv så sjukt mycket. Mina tankar finns hos dig idag Pillan!

Men nu över till något annat. Kanske inte heller är så positivt men va faan. Jag går i motvind just nu, det är galet. HAHA ! Det sjuka är att jag kan inte göra annat än att skratta, och jag hoppas till guuuuuuuuuud att det löser sig !
Snacka med Erica om det på msn igår, och hon garna ihjäl sig, kul att nån kan glädjas åt mina motgångar ;P

Igår va jag och pappa på Idrottsgalan i Globen, så himla häftigt :) Och det vi va hemma här vid 11, så det blev inte så sent heller. Fick köra nya bilen oxå som han och mor har köpt. Den är SJUKT ful, men ack så skön den var att köra. Sen satt jag och snacka med Anna en massa, och sen blev det Sims, höhö. Somna halv 5.

Idag va jag och Linda ute och gick med hundarna i nästan 2 timmar. Super skönt att komma ut, super skönt att träffa Linda och få prata, superskitfan att det ska vara sånt jävla skit väder att gå i !

Nu blire nog lite Sims och senare Wii. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0