21 januari | Stressigt

Idag har jag har haft fullt upp hela dagen. Började halv 8, som vanligt. Lämna barnen, iväg till ***, fick en tid kl 10, ut med Svennis, till ***, till Nacka Forum och köpa present till L, hem, hämta barnen, hem, och väl när jag kom hem, med 4 BARN (!), så hade hundjävlen skete och spytt ! Fast det är ganska synd om han. Men om mig med som får torka upp de, blääää !
Så idag tordde jag att det va en bra dag, för den börja bra :) När jag va på *** så fick jag bra besked. Men sen när jag fick torka bajs och spyor så försvann lyckan ganska snabbt.

Imorrn ska jag träffa Anna :D Hon ska på nån mässa i Älvsjö, och jag är ändå ledig så då följer jag med. Ska bli så himla kul att ses ! :)

I helgen blir det massa kalas, så har fullt upp. En fika med Ida på lördag står på schemat också :) Det ska bli jätte kul, va längesen vi träffades.

Nu ska jag sparka sönder Wiiet som vägrar att starta, så det blir väl lite Sims ist antar jag ;)

Måste bara lägga in denna bild:

En sjukt snygg bild på Linda när hon gömmer sig i min garderob, varför säger jag inte ;)

Kommentarer
Postat av: brushaaaaN

sv; ja jag vet asså! jag är fett besviken på mig själv!:O haha!



haha! jag vet varför hon gömde sig däär!;)

2010-01-22 @ 17:49:01
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0