23 januari.

Jaha, då var det färdig kalast för idag. Ett barnkalas med 19 barn. Men det gick oväntat bra faktiskt :) L hade bestämt att det skulle vara maskerad, så alla fick klä ut sig till något, valfritt. Så det sprang runt prinsessor, pirater, superhjältar, riddare och andra små figurer :) Så jäkla söta !

Lina ♥ Barn

Så nu är jag super trött ! Skulle gärna lägga mig och sova en timme eller tre, men ICKE. Då blir hela dagen förstörd sen. Ska snart börja göra mig iordning för att åka till Nacka Forum. Ska köpa mig en chailatte ;P Höhö.

Imorron blire jobb på morgonen och sen kommer hela släkten till familjen hit för att fira L. Så då blire fika och massa kul :)

Lalala, ge mig torsdag nu tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0