6 januari 2010

Känns konstigt att det är ett nytt år. Men ganska skönt, en nystart ungefär.
Lägtar så till sommaren, då jag få påbörja min dröm :) Min framtid.

På söndag åker ag tillbaka till Nacka. Och eftersom våran bil nu är fixad så skjutsar pappa upp mig, Linda hakar nog på hon med :)
Det finns så mycket som det kommer bli ändring på när jag kommer tillbaka dit. Eller ja, jag hoppas på det iaf.

Dom senaste dagarna har Sandra varit här, hon har bott hos Anna. Hon gick i min klass på högstadiet, så det va kul att se henne igen :) Så jag, Sandra och Anna har umgått varenda dag ungefär. Ätit, druckigt och spelat spel :) Så jäkla kul med sälskapsspel :D Men nu har bruuushaaaan åkt hem till Sandviken, Gävle :(


Min älskade Erica och jag på nyår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I Love you!

2010-01-07 @ 19:57:31
URL: http://ericalarsson.wordpress.com
Postat av: sandra

ey vafan brushaaaN! det var najs. jag vann på monopol va. och du med va. det var nice va!

fan brroo, skicka mig bilderna från nyår!

2010-01-07 @ 20:32:10
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0