Bättre än väntat.

Lalalala, gud vad jag älskar sälskap ! :) När man bor här, så blir man så himla sälskapsjuk. Haha. Sant. När jag väl är hemma i Degerfors kan mor och far inte ens gå ut och röka utan att jag följer med :P Galet.
Har iaf haft en trevlig kväll med Linda. Vi blev sjukt sugna på godis, så vi va baraaa tvugna att åka och köpa lite..hihi.

Linda och jag innan The Bridge förra året :)

Nästa helg åker jag till Degerfors. Då blire fest, fest och fest. Är så jävla fest sugen. Så har massa att ta igen ! :)
Imorrn har jag tusen saker att göra. Kul, NAAAT ! Vill bara gräva ner mig, haha.

Nuuuuuu ska jag byta om till sovkläder och krypa ner i sängen, lite Sims kanske ?

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hade egentligen tänkt o komma nästa vecka va brushaaN men de passade inte med skolan!:(

2010-01-20 @ 14:32:59
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: brooooo

sv; ja jag vet, så jävla kefft asså!! hm, i dont know va, jag vet inte om de blir nå thå för mig iår, blää.. jag sparar pengar!:( fan brushaaaN asså!

2010-01-20 @ 18:54:29
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0