Du stal mitt hjärta.

Well, nu verkar det som om barnen är på bättringsvägen. Tack och lov ! Asså jag kan torka bajs och annat skit, men spyor, det går bara inte. Om jag spyr själv så spyr jag igen efter det för det är så sjukt äckligt.
Men det är synd om dom. Stackars W låg helt likblek och utslagen på soffan hela dagen :(

Nu har jag iaf fixat den där grejen, så nu blir snart allt bra igen. Ska fan börja va mer förskitig, man vet ju som sagt aldrig.
Och med den sjuka motvind jag har haft ett tag nu, så borde en liten medvind iaf komma ? Snälla...
Men jag är fan glad endå. Längtar så sjukt till sommaren, då jag få börja min utbildning, bli det jag alltid har drömt om. Och sen känna ihop pengar så jag kan söka in på dröm linjen ! ♥ GAAH! Längtar sönder.

Nu ikväll va jag och Linda ute och gick i 40 minuter med hundarna. Skönt att ventilera lite :)
Just nu sitter jag här och lyssnar på Thåström, kärlek säger jag bara. Det bästa som finns. Kom också att tänka på att det bara är 1,5 vecka kvar till konserten. Ska bli underbart att se han igen. Hmm, för 5e gången tror jag det är? Eller är det 6e ? Blev lite osäker nu... Då kommer Elin hit också ! Wie :D

Bye fuckers, nu ska jag lyssna på Thå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0