Helg !

Har varit en lång dag idag. Började med att möta upp Anna på centralen vid halv 11,så gick vi och käka frulle :) Sen begav vi oss mot Älvsjö, där vi skulle på en design mässa, intressant :) Så där gick vi några timmar. Sen åkte Anna hem till Degerfors och jag begav mig tillbaka till Nacka. Där hade vi lite födelsedags middag för L som fyllde 6 år idag :) ♥ Och nu på kvällen har jag varit barnvakt. Puh !
Imorrn äre barnkalas här som gäller. Ungefär 20 ungar kommer hit och ska leka och käka tårta. Kommer bli intressant... Sen efter det blir det som sagt en fika me Ida på Nacka Forum :)

Nu längtar jag tills på torsdag, för då åker jag till Degerfors ! :D Ska bli så himla kul ! Så på fredan blire Nordman på Statt och på lördan blire först 70-års kalas för farfar och sen Statt igen antar jag ;P Har också andra förväntningar på helgen, men vi får se hur det bli med det. 

Just nu sitter jag här sömnlös. Asså fuck John Blund, han besöker mig aldrig längre :( Grova sömnproblem här, och det suger. Funderar på att dunka huvvet i väggen och hoppas på att jag däckar...
Får tvinga mig själv att sova, ska ju orka med dagen imorrn. Och om nån av er har hållit i ett barnkalas med 20 barn mellan 3-6 år så förstår ni kanske att jag vill vara någolunda pigg. Men antar att ni inte har en aning om de... Well, söv gött och jag saknar min Anna, min hååR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0