Idrottsgalan.

Nyss kommit ut ut duschen. Mycket skönt. Ska börja göra min iordning nu för att hämta barnen. Sen vid 5 kommer pappii och vi ska gå ut och käka och sen ikväll ska vi på Idrottsgalan, hur coolt som helst :D Fick två biljetter av A, så himla gulligt :)

Inatt så låg jag och funderade en massa. Och det är konstigt vad ens känslor kan lura en på natten. Kände en sak i natt, men en helt annan nu på dagen. Jag gillar inte att det är så.

Well, nu ska jag klä på mig något fint som jag kan ha ikväll, wie !


Kommentarer
Postat av: erica

Babe! Ring om det är något! Finns här! hade så kul med fardin med. Puss ♥

2010-01-18 @ 23:17:44
URL: http://ericalarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0