Kalashelg.

Nu är helgen över. Vilket innebär att alla kalas är över. Ganska skönt. Har vare fullt upp hela helgen. Tidigare idag så vare kalas igen för L, så va hans mor- och farföräldrar osv här och firade lite :) Himla trevligt.
Nämnde ju också att jag skulle ta L på judo. Trodde ju såklart att jag bara skulle sitta brevid och kolla på, som när jag går dit med W. Ah men tjena ! Haha. Föräldrarna skulle ju va med såklart. Så där står alla föräldrar ombytta och taggade. Jag själv står där i strumpbyxor, ett kort linne och en mössa på huvve... Men det va ju bara att ge sig in. Kommer ha träningsvärk imorrn.

Annars måste jag säga att allt är vädligt bra för tillfället. Allt rullar på och jag är glad. Kommer va ännu gladare på torsdag då jag kommer till Degerfors :) Finns vissa människor jag saknar nått så sjukt.
Men det är inte de att jag inte trivs här, för det ska gudarna veta att jag gör ! Tiden här i Nacka, med familjen, har varit så himla underbar. Dom är bäst och jag älskar dom ♥ Börjar nästan gråta när jag tänker på den dagen jag ska åka härifrån...
ANYWAY, nu ska jag.. Ah jag vette fan vad jag ska göra, ingenting ?


Mig innan balen, nyss blivit sminkad och fixad i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0