När vänder det ?

I det senaste inlägget skrev jag att jag va sugen på godis, vilket var i tisdags. Fick tag på Linda och vi åkte till Maxi. Vi köpte massa så vi kunde göra egen fruktsallad med glass :) Sjukt gott ! Linda gick hem till sig vid 12 ungefär. Ca 1 timme efter de så ligger jag på toaletten och hälsar vinterkräksjukan välkommen. FY FAN !! Så hela natten låg jag och spydde... Mysigt.
Nu har mår jag mycket bättre, tack o lov ! Åkte på feber igår kväll, men jag överlevde.
Allt detta kom så jävla olägligt. Men jag åker iaf hem ikväll endå ! Jag SKA ut i morgon och jag SKA bli frisk !
Varför kunde jag inte ha blivit förkyld ist ? Varför just spyor ? JAG HATAR SPYOR !
Just nu undrar jag när det vänder, när kommer min medvind ? Kan den inte komma i helgen ? Tycker att jag är värd det...

Nu ska jag packa, kommer ta sin lilla tid. Har no engeri. Har lyckats få i mig ett stekt ägg idag. Det ända sen i tisdags. Detta suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0