Nyår.

HAHA ! Asså jag är sjukt trött på denna jävla skit stad nu. Seriöst ? Har fan aldrig träffat mer omogna människor i hela mitt liv. Ni slutade växa metalt i 2an typ... Helt ärligt, slår man ner någon helt oprovoserat ? Slår man någon som ligger försvarlöst på marken ?
Till veckan får jag svar iaf, sen får vi se vart detta leder. Men än så länge är jag nöd med vad jag gjort.
Skulle så gärna vilja gå ut nästa helg, för sen åker jag tillbaka till Nacka, men jag vet ärligt inte om jag vågar. Dom är ju fan helt galna !

Well, nyår va i övigt jävligt lyckat iaf :) Och det tackar jag mina underbara vänner för ! ♥

Så efter en helt natt med massa spel, mat, godis, dricka och prat ska jag nu försöka sova.
Imorrn ska jag träffa Erica, och jag längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0