Sovmorgon och Bromma flygplats.

Nu är jag på bättre humör :) Tackar Linda för de ! Vi har umgåtts sjukt mycke på senaste tiden och det har räddat mig kan jag säga, haha.

I fredags hade vi myskväll. Köpte pizza och massa gott och kollade på American Pie 2. Sjukt rolig film ;D
Sen så råkade jag sova till halv 3 på lördagen, inte meningen direkt. Sov 13,5 timme, gött :P

Idag tog jag och Linda en långpromenad runt långan, jätte skönt :) Vï råkade vakna halv 2, ooppps :$ Men om man sover så länge så behöver man nog de :)
Sen var vi och hämta MBromma flygplats. Hade ingen GPS och Linda våga inte köra. Ja men då sätter vi Lina med världens bästa lokalsinne bakom ratten. Men vet ni ?! :D Vi kom fram, körde inte fel en enda gång ! Amazing ;)

Till veckan blir det massa jobb. Och imorrn kommer min pappa hit, vi ska gå på Idrottgalan :) Ska bli kul.
Sen skulle det ju inte vara fel om nån kunde slänga lite pengar över mig, så jag och Linda kan få gå ut och festa lite...

Sjukt snygg bild på mina bröder på julafton. Skulle vilja ligga i soffan hemma i Degen nu...

Richard och Fredrik somna gött i soffan efter mammas julmat !

Nej fuckers, en dusch snart sen film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0