Tillbaka till vardagen.

Nu är jag tillbaka i Nacka. Känns både bra och dåligt.
Bra för att jag slipper stöta på idioter som inte har något liv förutom att förstöra andras.
Dåligt för att jag kommer sakna vissa människor sjukt mycke...
Men ett stort plus att vara här är att det bara är -5 ute och inte -25 som i Negerfors :P

Igår, som va min sista dag hemma i Degen, va jag ute hos Anna. Vi hade verkligen en jävla skitdag båda två. Asså jag blir så jävla trött, skaffa er ett liv för fan ! Så vi satt och snacka och käka godis och drack cola :)

Nu ska jag sova snart, efter att ha varit vaken i snart 31 timmar ! Gött, hej sömnproblem ! Så om jag inte somnar inatt, så ska jag skjuta John Blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0