Sommar ?

Tycker att sommaren kommer och går som den vill. Sommar i 10 minuter, målnligt och tråkigt i 15 minuter. Och så håller det på.. Så nu tycker jag att sommaren kan komma, och STANNA.

Imorgon fyller min lillebror Fredrik 19 år, kul. Grattis till han. Eller ja, nu fyller han, 2 juni.
Idag vare sommarfest på förskolan. Min pojkar va så söööta ! :)
Kommer inte vara med på nån mer sommarfets, eller nån annan tillställning :( Känns jobbigt..
Pratade med Elin i telefon idag. Jisses vad jag saknar henne ! Galet. Min älskade vän. Men snart ses vi ! ♥

Just nu snackar jag med Sandra och Anna på msn, alla tre snackar vi. Helt sjukt, vi borde inte få yttra oss tillsammans.



Kommentarer
Postat av: elin

<3<3 :)

2010-06-03 @ 00:11:26
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0