Svergies nationaldag.

Tiden bara springer iväg. Om två veckor har jag slutat här i Nacka. Om två veckor sitter jag i min lägenhet i Degerfors. Läskigt..

Idag va jag på Nacka Forum och käkade lunch med Ida :) Kommer sakna henne !
Sen nu har jag tvättat massa och sånt. Ska även ta tag i packningen lite. Ja jag vet att det är två veckor kvar, men måste se hur mycket det blir. Ifall mor och far måste ta med lite fler väskor till mig :$ Hihi.

Underbart väder har vi med :) Bara hoppas att det blir lite färg med. Solar och solar, men tycker inte att färgen sätter sig :(
Åker hem på torsdag för att vara med på Fredriks student, så kollade upp hur vädret ska bli i Degefors. HAHA regn. Kul. Finare väder här i Nacka ju.

Nu orkar jag inte skirva mer, hejdå.




Kommentarer
Postat av: sandra

nästa vecka hörreduu! då jävlar! haha. hej partyf****!! hahahaha;D

2010-06-06 @ 22:21:21
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah! meeh... fett elak du är:(:( jag tycker alltid massor är kuul! vi ska ju på "fotboll"!!

2010-06-07 @ 14:54:43
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: pillan

whattafuck alltså, uppdatera !!! ;D puss baby

2010-06-27 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0