5 / 3 | Mors födelsedag

Vill börja med att säga grattis till min älskade mamma som fyller 53 år idag ! ♥

Sitter just nu i Annas säng. Har sovit här :) Väntar på att hon ska komma ur duschen så vi kan åka in till Karlskoga sen. Har massa att uträtta idag, höhö.
Igår va det en busy day. Anna och jag luncha i Kga, sen blev det Krstinehamn för en fika med Erica och Mickan. Så himla kul att ses ! :) Sen hängde Erica med tillbaka till Degen där vi hamnade hos Elin. Satt och snacka om alla sommarplaner och även helgens planer :) Sen tillslut hamnde jag och Anna hemma hos henne där vi kolla på film och sov.

Blir kanske lite dålig uppdatering nu när jag är hemma i Degerfors. Men jag vill hinna träffa alla och göra så mycket. Så det bir bättre sen när jag är tillbaka i Nacka.

Nu ska jag börja göra mig iordning lite. Later ! Maybe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0