Don't make me miss you.

Sitter här och myser i min lila morgonrock :) Funderar på att gå och lägga mig, är galet trött. Och kanske blir en lång dag imorrn, så lika bra att vara pigg.

Idag åkte jag och Linda in till stan för att käka lunch. Blev kinamat :D Sjukt gött ! Men fyfan i helvete va mätt jag va efteråt, orka inte ens äta middag på kvällen sen...
Sen knalla vi iväg för att hämta big baby. På hemvägen stanna vi till vid Måsungen för att släppa Svenniboy och så big baby fick leka lite. Solen sken och det va sjukt gött väder, så vi satte oss och bara götta oss en stund :) Passande på att inviga solbrillsen med ;)

Nej fuckers, kudden ropar på mig. Min kudde heter Niklas btw, vad heter din ?


Min fina vän Elin ♥ 
Min blivande granne ?

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; nej haru brushaaN? vart då?:D

2010-03-09 @ 22:21:51
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: elin

<3 :)

2010-03-11 @ 21:38:46
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0