Jag vet att det är svår att vara själv.

Varför har jag ens en blogg ? Så känner jag ibland, haha.

Ikväll ska jag iaf åka till Degerfors. Och det bästa med allt är att Linda ska med på samma tåg :D Så min påskhelg kommer bestå av att festa och att fixa i lägenheten. Som jag för övrigt får imorrn ! GAAAAH ! Galet asså. Min enga lägenhet. :):) Så det målas och fixas en massa. Tur att jag har undrbara vänner som hjälper mig, och föräldrar btw ! ♥

Våren är också på ingång. Underbart ! Vill ha massa sol så man kan börja klä sig lite tunnare.

Såg massa snödroppar vid huskanten :)

Nu ska jag fortsätta packa så jag blir klar nån gång.
Vet redan nu att tågresen hem till Degerfors kommer bli den roligaste hittills. Med Lindas och min humor kan allt hända ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0