Kiss me.

Brödet som A hade bakat va supergott ! Så nu längtar jag lite tills vi ska äta frukost imorrn bitti :)
A och jag har pratat ganska mycket om min utbildning idag, och jag blir bara mer och mer taggad ju mer jag pratar om det. Jah längtar så otroligt mycke verkligen. Min dröm ska bli sann !
Va ju som sagt på Nacka Forum idag. Köpte lite smink, ett baslinne och lacktights. Inget specilellt. Va också på ***, sista gången på länge hoppas jag.

Har precis klickat hem dom där paljett ballerinorna som jag visade för nån dag sen. Sjukt snygga ! :) Hoppas att dom är det irl också. Så till veckan kommer :)

PS, Kan ingen vänlig själ komma och hälsa på mig i helgen, snälla ? Skulle va himlans kul.

Kommentarer
Postat av: erica

Babe, du vet att jag hade kommit om jag hade haft pengar! Men just nu är jag bara ett litet fattigt psykfall som du sa ;) puss påre!

2010-03-02 @ 00:13:36
URL: http://ericalarsson.wordpress.com
Postat av: elin

om jag vart ledig skulle jag ha kommit upp på 10. men jobbar hela helgen :(

2010-03-02 @ 12:11:28
Postat av: sandra

BrushaaaN, har lagt upp det nu ju!:D

2010-03-02 @ 18:53:29
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0