Lägenhet.

GÖTT ! Från och med den första april så har jag en lägenhet :) Helt jävla underbart. Så nästa gång jag kommer hem, vilket blir i påsk, så ska det målas osv :) WIHOO !

Sitter just nu och väntar på att Linda ska komma. Hon ska sova här igen. Cosy :)
Imorrn blire jobb som vanligt. A fyller även år :) ♥ Ska gratta henne med ett fint paket till frukosten.

Nope, nu orkar jag inge mer. Men slänger upp lite bilder får den senaste tiden. Enjoy !


Tycker denna bild, som är på mig och Anna tror ja ?, är lite cool.

Jag och min fru i lördags i klippan.

Detta fanns det massor av i klippan.

Jennifer, Anna och Jag på statt i lördags. Disco va temat.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahah! snygg bild längst ner brushaaN!

2010-03-24 @ 22:48:48
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0