Sanningen är att utan dig är jag ingenting värd.

Nästan klar med mina köksmöbler nu ! :) WIHO ! Bara bordsskivan kvar, men tar jag när jag kommer hem i påsk. Orkar inge mer nu haha. Sen ska jag måla innuti lådorna på en byrå jag fick av farmor och farfar. Blir skit fint verkligen ! :)
Imorrn vankas det fest i klippan. Hoppas på att det bir trevligt.
På söndag åker jag tillbaka till Nacka. Inga konstigheter, eller ? Jag och Linda måste börja tagga för kryssningen som börjar närma sig :D

Har inte så mycket mer att skriva. Får bloggtorka såfort jag kommer hem till Degerfors, plus att jag knappt sitter vid datorn då heller.
 
Men jag slänger upp en bild på mig och min fina Elin, som jag snart blir granne till ! :D

Bilden är från förre helgen, innan statt.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag röstar för att vi gör ett hål i väggen! ;) <3

2010-03-21 @ 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0