Tillbaka till verkligheten.

Nu är jag tillbaka i Nacka. Och Linda är oxå tillbaka :) Känns okej.
Inatt sov hon här. Gött med sällskap :)
Idag har vi lunchat i Nacka Forum, asgött. Wokade nudlar med kycklingfilé. ♥
Och stackars Svennis är halt :( Så imorrn ska vi til veterinären med han. Hoppas att han inte blir kvar där...

Var ju ute i lördags med Anna och massa fler. Va så sjukt otaggad på utgång, och det va nog bra, för det va skit kul ! Statt va verkligen kul, helt otroligt. Men sen så ahh, haha. Tror jag ska börja lägga undan min mobil när jag dricker :P Haha. Lägger kanske upp lite bilder från den kvällen senare.

Nu tror jag att suget efter att blogga är tillbaka, hoppas på det iaf.
Men nu ska jag åka och hämta barnen, hörs ikväll !

BTW, kollat på lägenheten, kommer bli så snyyyyyygt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0