You make me sick.

Fuck. Om jag inte bloggar regelbundet så tappar jag orken. Måste skärpa mig.

Helgen i Degerfors va verkligen toppen ! Jag och Anna fixade ju i Markus lägenhet och det vart hur bra som helst :) Sen på lördakvällen vare ju fest va. Börja hemma hos Elin. Så satt där och spelade spel och drack med Erica, Elin, Anna, Bea och Jennifer, kunde inte bli bättre :D Blev Statt, och för mycket av det goda, så jag och Erica drog till Jimmy. Och jag måste bara säga att det finns människor som jag inte förstår mig på haha !

Så nu är jag tillbaka i Nacka. Sitter hemma hos Linda. Ska sova här, SKRÄLL ! Och imorgon så åker vi in till stan en sväng och käkar lunch.

Asså jag måste bara säga en sak. Denna dag började rutten, och förtsatte ganska dåligt. Men sen fick jag undrbara nyheter, och nu.. ah.. Inget, absolut INGET kan förstöra min lycka just nu ! :D

Till helgen blire Degerfors igen, en hel vecka. Då ska massa fixas och hinnas med.
Well, nu blire att krypa ner va. Ujuj.

Jag och min störda, men ack så underbara vän Erica, aka Psykbruden ♥

Kommentarer
Postat av: erica

Love you klamme! :)

2010-03-08 @ 22:27:45
URL: http://ericalarsson.wordpress.com
Postat av: sandra

vad äre för superduper lycka brushaaN? men de förtjänar du vad det än är!:D

2010-03-09 @ 12:29:07
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: elin

hehe lääängtar!!! :D:D <3

2010-03-09 @ 16:48:17
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0