10 maj.

Måndag idag. Ny vecka.
Jag längtar inte till helgen. För Linda åker hem till Degerfors. Lämnar mig helt själv här :(
Får väl se vad jag hittar på för att fördriva tiden. Ska ju iof jobba hela lördagen, men endå..

Ikväll blire Judo med W. Sen städa och tvätta en massa. Fast jag är sjukt förbannad. För dammsugaren funkar inte ! Blir tokig. Då äre fan inte så lätt att städa.

Linda har tvingat mig att kolla på Twilight och New Moon. Och jag HATAR vampyr filmer. Tycker verkligen inte om de. Inte så att jag är rädd, utan tycker bara att det är, ah..
Men iaf. Filmerna är kanska kassa haha. Tycker faktiskt de. Så jävla barnsliga. Men nu måste jag ju se dom andra två som kommer., fan. Men kommer iaf inte se dom fler gånger efter detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0