24 maj 2010

Kul att folk läser även fast jag inte uppdaterar :)

Allt är lite åt helvete just nu. En stor motvind som jag just nu inte ser nån ände på.
Det är en jäkla tur att jag har Linda här som gör vardagen lite lättare ♥

Funderar på att ta en liten pause. Sist jag sa de så bloggade jag igen efter 2 dagar :) Så vi får se hur det blir.

Lite har hänt iaf.
I fredags var jag, Linda och hennes lillebror på RixFm Festivalen i Kungsträdgården :) Galet bra musik och super kul vare.
Sen har ju sommaren kommit. Underbart ! :) Linda och jag har spenderat all tid vi kan i solen.
Idag gick vi upp strax efter 8, gick ut med hundarna och sen la vi oss på en madrass i solen. Låg där till halv 3, då vare dags för Linda att gå till dagis och hämta bebis.
Ikväll ska vi mysa med god mat. Imorrn äre jobb. Hela veckan äre jobb.

På lördag fyller jag år. Tiden bara springer iväg. Och på lördag har O fest inne i stan. Sin 40års fest. Jag kommer ha jätte fina kläder på mig, jag kommer va snygg haha.

Nee, nu ska jag gå ut i solen en stund innan vi ska börja med maten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0