9 maj.

Tjoho, bara 20 dagar kvar till min födelsedag. Jag är super taggag, naaaaaat. Usch, blir ju gammal.

Igår drog jag och Linda in till stan för att käka lite, mycke trevligt :) Sen tyckte Linda att vi skulle dra till The Bridge, så det gjorde vi haha. Hade hoppats på en kul kväll, men det va kass musik och kassa människor, så vi drog hem tidigt. Slog på en film och somna gött :)

Idag äre en seeeg dag. Har gosat upp oss i soffan med täcken, kuddar, lite gottis och film :) Myyysigt. Kan ju låta som Linda är min flickvän nu HAHA :D Men icke, om jag ska bli lesbisk ska det inte vara någon som är svettig iaf..
Imorrn äre jobb som gäller. Ska även tvätta. Det om nått är ju tråkig, och städa, fyy !

Har även lite tråkiga nyheter. Kommer inte komma hem förens 10 juni, när Fredrik tar studenten. Känns så jävla träligt :( Men men, jag överlever !

Nu ska vi kolla film. Slänger upp en bild på min fina lilla kisse som väntar på mig hemma i Degerfors. Tog bilden när jag va hemma sist.

Hon ska heta Gaga, Kissen, Katten eller Mjölbjörn. Vad tycks ?

Kommentarer
Postat av: erica

Hallåå, varför kommer du hem så sent för ?! :/ din födelsedag då?! Och katten ska heta gaga :D Puss mi love

2010-05-09 @ 19:04:43
URL: http://helpmeout.blogg.se/
Postat av: sandra

haha! den ska heta Katten ju!!

2010-05-09 @ 19:28:30
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Göran persson

Höhö, mjölbjörn är ju bäst! :D

2010-05-09 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0