It's hot.

Denna dag fick min bleka hud vila från solen. Det behövde den. Kunde knappt sova igår, brände överallt :(
Nu på kvällen drog jag och Linda till stan. Satt på en uteservering med hennes kompis My och en tjej till och drack lite cider. Mysigt som tusan att vara inne i stan på kvällarna :)

Nu sitter vi som vanligt tillsammans här. Hemma hos mig förtillfället. Linda har typ flyttat hit. Förstår henne. Men jag klagar inte, jag gillar sovsällskap :)
Imorrn ska vi vara ligga på bryggan vid Måsungen hela dagen, fram tills vi börjar jobba. Så nu hoppas vi på fint väder.

Ska snart sova, men ska också säga att en ny design är påväg :) Linda som är i farten igen ! Haha. Jag tröttnar så fort, så vi får se om denna får stanna kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0