Lite pics.

Har fyllt år. Igår faktiskt. Grattis till mig.
Så igår var Os 40års fest med. Så det va kul att få vara med ist för att sitta barnvakt på sin egen födelsedag haha. Men det va jätte trevligt på festen. God mat och trevliga männsikor :)

Annars har jag inte så mycket mer att säga. Slänger in lite bilder på det senaste.

Igår, on my birthday.

Linda och jag på RixFm förra helgen.

Eric Saaaaaade, sexyboy!

Mirre och Svennieboy.

Linda gick upp kl 06.00 igår morse för att baka en kladdkaka till mig :) Så jäkla sööööt !
Sen kl 07.29 (tiden jag föddes) kom hon sjungandes med paket och kladdkaka ♥

Kissen ♥


Kommentarer
Postat av: erica

erik saade! :D ♥ Grattis igen , vi måste ses snaart, miss you mi love :)

2010-05-31 @ 00:58:43
URL: http://helpmeout.blogg.se/
Postat av: pillan

haha fan va sött gjort, ännu en gång, me so solly baby!

2010-06-01 @ 23:02:43
URL: http://pillannorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0