Mitt i natten.

Blablabla.

Min älskade far va ju i Stockholm i början på veckan. Så han bjöd mig på middag måndag och tisdag kväll. Han bjöd mig även på bio på tisdag kvällen :) Avatar i 3D. Så jäkla coooooolt ! Asså, 3D.. Själva storyn i filmen va ganska kass, men effekterna va häftiga :)

Vad har jag gjort mer då?
Längtat hem, umgåts med Linda. Vilket jag gör just nu med. Inget ovanligt vill säga.

Idag har jag köpt en jättefin cocktailklänning som jag ska ha Os 40-års fest(som för övrigt är på min 21-årsdag) och på Fredriks student :) Så himla fin är den.

Imorrn ska jag till badhuset med W och Lilleman :) Ska bli kul. Sen vet jag inte vad som händer. Är ledig resten av helgen.

Nu blire snart sängen tror ja. Stackars Linda ska upp tidigt imorrn..


Min klänning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0