Bästa.

Prioriterar så mycket annat än bloggen när jag är hemma hos mina fina vänner.
Men nu är jag tillbaka :)

Det var den bästa helgen på så länge, har haft det så galet kul. Massa alkohol, dom bästa vännerna och massa mys :)
I fredags
hämtade Linda upp mig vid tåget i Degerfors, och vi åkte direkt till Karlskoga. Svängde förbi donken och sedan hem och började dricka :) Hade en världsbäst kväll med dom bästa ♥
På lördagen så mådde jag som jag förtjänade..... Men Angelica kom och lagade mat till mig, och då mådde jag lite bättre hihi :) Sen börjades det dricka igen, och senare på natten blev det badtunna ända in på småtimmarna!

Så jaa... Kunde ju inte bli en bättre helg ! :)

Slänger upp lite bilder från helgen.


3 av dom 4 fina djuren på Gunnebo Zoo :)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Å vad fin du är Lina och så roligt att det går så bra i skolan! Hoppas du har det toppen, KRAM!

2012-04-16 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0